Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Inspiratiedag Kerkproeverij / Back to church 2020 gaat definitief niet door

Inspiratiedag Kerkproeverij / Back to church 2020 gaat definitief niet door

Op 5 juni zou in Hilversum de Inspiratiedag voor Kerkproeverij / Back to church plaatsvinden. De dag stond eerder al gepland voor 17 april maar gaat nu vanwege het coronavirus definitief niet door omdat ook in de komende maanden evenementen met veel mensen niet mogelijk zijn.

Dit heeft het landelijke organisatieteam bekend gemaakt. Ter vervanging wil men op de website www.kerkproeverij.nl inspiratie bieden aan deelnemende kerken. Om dit te kunnen doen wordt naar verwachting op 21 mei (Hemelvaartsdag) een nieuwe versie van de website gelanceerd,  met inspiratie voor Kerkproeverij online.

Uitnodigend

Kerkproeverij / Back to church staat gepland voor het weekend van 10 en 11 oktober. De organisatie denkt er over na hoe het evenement dit jaar eventueel digitaal vorm kan krijgen. ‘We willen ook in deze tijden van corona kerken ondersteunen en motiveren om uitnodigend te zijn.’

Parochies die online actief zijn en tips of ervaringsverhalen willen delen met anderen worden daartoe van harte opgeroepen. Mailen kan naar info@kerkproeverij.nl.

Houd voor meer informatie ook www.kerkproeverij.nl in de gaten

Tags: ,