Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Gratis spandoek ‘welkom in de kerk’ voor snelle aanmelders Kerkproeverij/Back to church

Parochies die zich voor 1 september 2019 aanmelden als deelnemer aan Kerkproeverij/Back to church 2019, krijgen begin september een gratis spandoek toegestuurd. Daar staat op ‘welkom in de kerk’, zonder verdere titel of datum zodat het doek ook bij andere gelegenheden te gebruiken is.

Kerkproeverij/Back to church wordt landelijk gehouden in het weekend van zaterdag 28 en zondag 29 september 2019. Een andere datum kiezen kan ook, dat is aan de parochies zelf. Wel concentreert de landelijke publiciteit rondom deze activiteit zich op genoemd weekend. Het gratis spandoek is een idee van de landelijke (interkerkelijke) werkgroep voor Kerkproeverij/Back to church en wordt financieel mede mogelijk gemaakt door het protestantse fonds Maatschappij van Welstand.

Andere materialen

Parochies die zich willen aanmelden en zich verder willen voorbereiding op het Kerkproeverij/Back to church weekend kunnen daarvoor terecht op www.kerkproeverij.nl. Daar zijn diverse materialen gratis te downloaden. Kijk verder ook hier voor meer informatie over Kerkproeverij/Back to church.

Tags: ,