Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Dossiers > Uitgelicht: Ad limina 2022 > Bisschoppen beginnen hun bedevaart met een mis bij het graf van Petrus in de Sint Pieter

Het Ad Limina bezoek is een bedevaart die de bisschoppen ondernemen naar Rome. De bisschoppen vieren de eucharistie bij de graven van de apostelen Petrus en Paulus en in belangrijke kerken in Rome. Op maandag 7 november startte het Ad Limina bezoek van de bisschoppen met de viering van de eucharistie in de Sint Pieter bij het graf van Petrus. Kardinaal Eijk was hoofdcelebrant in deze viering. Bekijk de videoregistratie van deze eucharistieviering.

Tags: