Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Fotoselectie Ad Limina 2022 beschikbaar voor gebruik door parochies

Fotoselectie Ad Limina 2022 beschikbaar voor gebruik door parochies

Tijdens het Ad Limina bezoek van de Nederlandse bisschoppen van 7 tot en met 13 november heeft fotograaf Ramon Mangold elke dag prachtig foto’s gemaakt om zo deze bijzondere bedevaart in beeld te vangen. Vanuit de parochies is er vraag om sommige van deze foto’s te mogen gebruiken in bijvoorbeeld het parochieblad of op de website en daarvoor is nu een selectie beschikbaar.

De webformaten van de voor parochies beschikbare foto’s zijn hieronder te downloaden. Via de bisdommen krijgen parochies een link om de foto’s ook in hogere resoluties te kunnen downloaden, geschikt voor drukwerk.

Op de geselecteerde foto’s komen alle bisschoppen in beeld, zodat parochies de beschikking hebben over een actuele foto van de eigen bisschop(pen) en verder geven ze een indruk van het Ad Limina bezoek. Onderstaande foto’s mogen (uitsluitend) door de parochies worden gebruikt met vermelding van de volgende credit:
Foto: Ramon Mangold voor rkkerk.nl.

Tags: , ,