Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Radiospotje met kerstwens van de bisschoppen nu online

Radiospotje met kerstwens van de bisschoppen nu online

Een radiospotje met een kerstwens van de Rooms-Katholieke bisschoppen is nu ook online te beluisteren op onder meer vierkerstmis.nl. Het spotje wordt in deze dagen uitgezonden op radio 1 en radio 4. Parochies kunnen door te linken naar het spotje deze kerstwens via de eigen website lokaal delen.

Daarvoor is het spotje ook te vinden op de pagina met campagnemateriaal van Vier Kerstmis.

Op vierkerstmis.nl gaat tot en met vrijdag 24 december verder elke dag een korte video online met een kerstboodschap door een van de bisschoppen. Kijk voor deze filmpjes, boekjes bij de vieringen op de zon- en feestdagen, een doeboekje voor kinderen, het radiospotje en nog veel meer op vierkerstmis.nl, de website die helpt om thuis Kerstmis mee te vieren met uw parochie.

Tags: ,