Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Programmering katholiekleven.nl 2018: nieuwe podcasts over geloof en jongeren

Programmering katholiekleven.nl 2018: nieuwe podcasts over geloof en jongeren

Katholiekleven.nl, het videokanaal van de Nederlandse Bisschoppenconferentie, komt in 2018 met nieuwe podcasts over geloof en jongeren. Dat vertelt projectcoördinator Daphne van Roosendaal, terugblikkend op de positieve eerste ervaringen met podcasts die katholiekleven.nl in 2017 maakte.

‘De podcast pilot die we hebben gedaan was inhoudelijk een interessante onderneming, waarmee thema’s verder uitgediept konden worden. En het was een goede manier om de techniek en de interviewtechniek uit te proberen’, vertelt Van Roosendaal.

De ervaringen zijn dusdanig positief dat de podcast in 2018 een vast onderdeel wordt van de programmering van katholiekleven.nl. Vanwege de actualiteit van de bisschoppensynode en de relevantie voor parochies zullen deze nieuwe podcasts het thema jongeren en geloof verder uitdiepen in gesprek met jong én oud.

Lees het hele interview met Daphne van Roosendaal op katholiekleven.nl

Volg de podcasts via