Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Prentjes Fátima nog beschikbaar!

Prentjes Fátima nog beschikbaar!

Bij gelegenheid van de 100e verjaardag van de verschijningen van Maria in Fátima zijn in mei speciale gebedsprentjes uitgegeven. Parochies kunnen de prentjes nog steeds bestellen om uit te delen als herinnering aan dit bijzondere jubileum.

De Fátimaprentjes werden voor het eerst uitgedeeld tijdens de plechtigheid in Maastricht (13 mei), waarbij de Nederlandse bisschoppen hun bisdommen gezamenlijk aan het Onbevlekt Hart van Maria hebben toegewijd.

De prentjes zijn zolang de voorraad strekt te bestellen bij de Dienst Pers en Communicatie van het bisdom Roermond. De prentjes worden gratis toegestuurd, maar een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.

Stuur voor uw bestelling een e-mail naar Persdienst@bisdom-roermond.nl onder vermelding van Fatimaprentjes.

Lees ook het verslag van de toewijding op 13 mei.