Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Zaterdag 11 februari: Landelijke Inspiratiedag voor diaconale vrijwilligers

Zaterdag 11 februari: Landelijke Inspiratiedag voor diaconale vrijwilligers

Op zaterdag 11 februari 2023 wordt in het mediagebouw van de KRO/NCRV te Hilversum een Landelijke Inspiratiedag georganiseerd met als thema: Kom naar de laadpaal van de ziel en laat je inspireren om thuis te geven!

Deze bijeenkomst is bedoeld voor mensen die zich vanuit katholiek sociaal denken inzetten voor hun medemens. Kansfonds, Actioma, Huis van Dominicus en KRO-NCRV organiseren deze dag om een nieuwe generatie diaconale vrijwilligers te inspireren en met elkaar te laten kennismaken.

Er is een programma samengesteld met sprekers als Erik Borgman, workshops over goede praktijkvoorbeelden en er worden Inspiratieprijzen uitgereikt aan veelbelovende initiatieven. Aanmelden kan tot uiterlijk 30 januari 2023 via: aanmelden inspiratiedag.

Tags: ,