Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Videoserie over rondgang reliek Bernadette: vanuit elk bisdom een video

Videoserie over rondgang reliek Bernadette: vanuit elk bisdom een video

Op katholiekleven.nl wordt tijdens de rondgang van de reliek van de Heilige Bernadette door Nederland een videoserie gepubliceerd. In zeven bisdommen wordt een video gemaakt om een impressie te geven van de ontvangst van de reliek. Twee video’s zijn al gepubliceerd: een vanuit bisdom Roermond en een vanuit bisdom Haarlem-Amsterdam.

De video’s kunnen worden bekeken op de website van katholiekleven.nl maar ook op het Youtube-kanaal waar een playlist voor deze serie is aangemaakt.

Foto’s beschikbaar voor parochies

Katholiekleven.nl publiceert daarnaast ook fotoverslagen gemaakt door fotograaf Ramon Mangold. In overleg met de fotograaf wordt een drietal foto’s beschikbaar gesteld voor parochiebladen en websites van parochies. De foto’s kunnen worden gedownload vanaf de katholiekleven-website.

Tags: , , ,