Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Nieuwe website, webshop en slogan voor Actie Kerkbalans nu online!

Nieuwe website, webshop en slogan voor Actie Kerkbalans nu online!

De website van Actie Kerkbalans (www.kerkbalans.nl) is in een nieuw jasje gestoken!  De website en webshop van Actie Kerkbalans zijn daarmee nog overzichtelijker en gebruiksvriendelijker gemaakt. Niet alleen de structuur en daarmee de navigatie, is grondig aangepakt, ook de lay-out en vormgeving zijn aangepast naar de trends van deze tijd. Er is veel gebruik gemaakt van beeld en de huisstijlkleuren van Actie Kerkbalans, zodat de leesbaarheid van de site ook verbeterd is. De vormgeving van de site is in fotografie en tekst afgestemd op het nieuwe thema van Actie Kerkbalans:

Geef vandaag voor de kerk van morgen!

Alle beschikbare materialen en informatie voor de gebruikers van de website zijn makkelijk vindbaar. Er is een grote, overzichtelijke hoeveelheid gratis downloads te vinden op de site, zodat de lokale gemeentes en parochies zich optimaal  kunnen voorbereiden op Actie Kerkbalans 2021.

Daarnaast is er ook een gloednieuwe webshop te vinden. In deze webshop is een overzichtelijke hoeveelheid materiaal geplaatst, wat ter ondersteuning van Actie Kerkbalans besteld kan worden door  gemeentes en parochies.

Met deze nieuwe website en webshop wordt weer een stap gezet op het nieuwe pad dat  Actie Kerkbalans is in geslagen. Op weg naar van alleen een geldwervingsactie naar een brede beweging van mensen die het belang van lokaal kerk-zijn in deze tijd op allerlei manieren onder de aandacht wil brengen.

Kijk voor meer informatie op www.kerkbalans.nl

Tags: