Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Dossiers > Uitgelicht: Synode Synodale Kerk > Logo (NL) en werkvertalingen synodedocumenten nu beschikbaar op rkkerk.nl

Logo (NL) en werkvertalingen synodedocumenten nu beschikbaar op rkkerk.nl

De werkvertalingen van het Voorbereidend Document en het Vademecum voor de bisschoppensynode ‘Voor een synodale Kerk: communio, participatio, missio’ (2023) zijn nu beschikbaar. Ook de Nederlandse versie van het logo kan worden gedownload. Zowel logo als teksten zijn beschikbaar via de speciale webpagina Synodale Kerk op www.rkkerk.nl.

Het logo is via een ZIP-bestand beschikbaar in verschillende bestandsformaten en kan rechtenvrij worden gebruikt door de media, parochies, bisdommen en andere instellingen en organisaties bij berichtgeving over de synode.

De Nederlandse vertalingen van het Voorbereidend Document en het Vademecum worden in de werkvertaling beschikbaar gemaakt, zodat deze kunnen worden gebruikt tijdens de eerste fase van de synode die plaatsvindt in de bisdommen. Mochten er nog verdere correcties of verbeteringen komen van deze vertalingen dan worden de nieuwe versies zo spoedig mogelijk gepubliceerd ter vervanging van de werkvertalingen.

Ga naar de webpagina Synodale Kerk op rkkerk.nl.

Tags: