Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Kies je mooiste item op videokanaal katholiekleven.nl!

Kies je mooiste item op videokanaal katholiekleven.nl!

In 2016 startte katholiekleven.nl als videokanaal van de Nederlandse bisschoppen. “Tijd om de balans op te maken. We verzamelen de mooiste verhalen van katholiekleven.nl.” Dit vermeldt de juni-uitgave van de nieuwsbrief ‘katholiek leven vandaag’. “Welke video, foto of podcast is jouw favoriet en waarom?”

Onder de reacties worden drie exemplaren verloot van het eerstvolgende nummer van ‘Kerkelijke Documentatie’. Met daarin onder meer de apostolische exhortatie van paus Franciscus ‘Gaudete et exsultate’ (Verheugt u en juicht) over de roeping tot heiligheid in de wereld van vandaag. Dit document verscheen in april.

Projectcoördinator Daphne van Roosendaal legt uit: “We zijn als redactie erg benieuwd naar de items die het meest worden gewaardeerd. Deze zomer zullen we als redactie nadenken over het vervolg van katholiekleven.nl en de programmering in 2019. Daarom doen we een beroep op alle volgers van katholiekleven.nl om via een favoriet input te geven. We zijn benieuwd welke filmpjes, fotoseries en podcasts die we hebben gemaakt het meest worden gewaardeerd en waarom.”

Reageer voor 1 juli 2018.

Foto: Ramon Mangold voor katholiekleven.nl.