Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Speciale pagina met verzameld nieuws voor parochies op www.rkkerk.nl

Speciale pagina met verzameld nieuws voor parochies op www.rkkerk.nl

Sinds kort is op rkkerk.nl een speciale pagina ingericht met daarop een overzicht van alle nieuwsberichten die met name belangrijk zijn voor parochies. Parochies vinden hier berichten over onder meer Kerkproeverij / Back to church, automatisering en nalaten aan de parochie.

Het betreft informatie waar parochies veelal praktisch mee aan de slag kunnen, of berichten die informeren en inspireren. De pagina is opgenomen in het onderdeel ‘Belangrijke informatie voor bisdommen en parochies’ waar verder ook regelgeving, juridische en financiële informatie te vinden zijn, evenals de Parochiebladenservice. Via de parochiebladenservice worden van oudsher berichtjes aangeboden die gratis kunnen worden gepubliceerd in de parochiebladen.

Kijk hier voor de nieuwpagina gericht op parochies.