Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Pius Almanak 2017 verschenen bij uitgeverij Adveniat

Pius Almanak 2017 verschenen bij uitgeverij Adveniat

De Pius Almanak 2017 is uit. Deze jaarlijks verschijnende gids van en voor Rooms-Katholiek Nederland wordt dit keer voor het eerst uitgegeven door uitgeverij Adveniat in Baarn. Nadat de vorige uitgever had aangegeven geheel te stoppen met de uitgave van adresboeken, heeft het bestuur van de Pius Almanak bij Adveniat een nieuw onderdak gevonden.

De Pius Almanak is bij velen een begrip. Het is het boek waarin alle katholieke instellingen, personen en organisaties zijn opgenomen. Ook alle adressen van de Nederlandse bisdommen en parochies staan er in. Daarmee is het een handig naslagwerk dat bovendien een jaarlijks beeld geeft van de Nederlandse Kerkprovincie. Deze gids bestaat al zo’n anderhalve eeuw en wordt elk jaar nauwkeurig bijgewerkt.

19-12-2016-pius-2017-cover-defDe Pius Almanak is los te bestellen, maar abonneren kan ook en dan ontvangt de abonnee elk jaar de nieuwste editie met een korting van twintig procent. Bovendien hebben abonnees gratis toegang tot de digitale versie. Abonneren kan via Adveniat.