Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Persontmoeting met livestream over Wereldjongerendagen in Lissabon

Persontmoeting met livestream over Wereldjongerendagen in Lissabon

Op vrijdagmiddag 4 augustus om 14:00 uur Nederlandse tijd zal Katholiekleven.nl vanuit Lissabon een (online) persontmoeting houden in verband met de Wereldjongerendagen (WJD). Deze ontmoeting vindt plaats na de gelivestreamde eucharistieviering vanuit de ruimte onder de kerk van São João de Brito in Lissabon. Katholiekleven.nl is het online videokanaal van de Nederlandse bisschoppen.

Bij de ontmoeting zullen enkele jongeren en bisschoppen aanschuiven. Belangstellenden kunnen het persmoment volgen via de live uitzending op YouTube en vragen stellen via de chatfunctie bij de livestream.

Het tijdsverschil met Lissabon is één uur. Indien iemand op locatie (bij de kerk São João de Brito) aanwezig kan zijn, houd er dan rekening mee dat het om 13:00 uur lokale tijd begint. De kwaliteit van de stream is afhankelijk van het (kwetsbare) 4G-signaal waarvan gebruik wordt gemaakt. Eerder ging het livestreamen goed, maar helaas is het niet gegarandeerd dat het op vrijdag 4 augustus opnieuw optimaal zal werken.

Tags: ,