Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Parochiebladenservice > Nieuwe uitgave in de reeks ‘Dagelijks Woord’ van de Katholieke Bijbel Stichting

Nieuwe uitgave in de reeks ‘Dagelijks Woord’ van de Katholieke Bijbel Stichting

In 2020 werd in de Rooms-Katholieke Kerk voor het eerst de ‘Zondag van Gods Woord’ gevierd. De Katholieke Bijbel Stichting (KBS) publiceerde sindsdien een reeks uitgaven van ‘Dagelijks Woord’. De nieuwe uitgave van Dagelijks Woord 2023 begint op de Eerste Zondag van de Advent op zondag 27 november 2022 en loopt door tot aan Aswoensdag 22 februari 2023.

De uitgave van KBS komt tegemoet aan een brede vraag van gelovigen om de Bijbel meer toegankelijk te maken voor dagelijkse overweging en gebed. De Bijbelverzen volgen het liturgisch rooster van de wereldkerk en de overwegingen en gebeden helpen gelovigen om dieper in te gaan op het Woord van God. Deze uitgave is een handzaam boekje met daarin de Schriftlezingen van de dag, een meditatie bij een van de verzen en een kort gebed.

Bestellen
De uitgave kan worden besteld via de webwinkel van de KBS. Bij bestelling van 50 exemplaren of meer is er een korting mogelijk.

Tags: ,