Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Nieuw op rkkerk.nl: gratis nieuwsbrief met de laatste berichten

Nieuw op rkkerk.nl: gratis nieuwsbrief met de laatste berichten

Vanaf 25 juli 2018 kunnen belangstellenden zich abonneren op de nieuwsbrief van rkkerk.nl. Deze nieuwsbrief verschijnt in de zomerperiode eens per maand met de meest recente berichten zoals die op de website zijn geplaatst. De gratis nieuwsbrief komt binnen als een e-mailbericht zodat abonnees via hun mail steeds op de hoogte blijven van alle actuele berichten.

Eerder al introduceerde www.rkkerk.nl een AVG-nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief heeft als doelgroep diegenen die voor hun parochie op de hoogte moeten zijn van wat er gebeurt in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Alle berichten die op de speciale AVG-pagina van rkkerk.nl worden gepubliceerd, ontvangen de abonnees van deze nieuwsbrief rechtstreeks in hun mailbox.

De algemene nieuwsbrief van rkkerk.nl levert abonnees àlle berichten die op de site zijn geplaatst. De doelgroep is iedereen die op de hoogte wil zijn van het actuele nieuws vanuit de Nederlandse Bisschoppenconferentie en het Secretariaat van het Rooms-Katholiek Kerkgenootschap (SRKK).

Abonneren op een van beide of beide nieuwsbrieven is gratis en vrijblijvend. Het lidmaatschap kan elk moment via de laatst verzonden nieuwsbrief weer worden opgezegd. De verstrekte e-mailadressen worden alleen gebruikt voor het versturen van de nieuwsbrieven

Word nu abonnee, vul hier het formulier in.