Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Nieuw deel van Het Dagelijks Woord verschenen bij de Katholieke Bijbel Stichting

De Katholieke Bijbel Stichting (KBS) heeft een nieuw deel uit gebracht van het Dagelijks Woord. Het gaat om het deel II van het Dagelijks Woord 2023/2024. Dit deel begint op Witte Donderdag (27 maart 2024) en loopt door tot de feestdag van de heilige Ignatius van Loyola (31 juli 2024).

In het Dagelijks Woord wordt weergegeven wat de Schriftlezingen van elke dag zijn en verder bevat de uitgave per dag  een meditatie bij een van de verzen uit de lezingen en een kort gebed. De uitgave biedt daarmee de mogelijkheid van een dagelijkse meditatie bij en verdieping van de dagelijkse Bijbellezingen.

Het boekje kost € 4,00 (exclusief verzendkosten). Bestellen kan via de webwinkel: winkel.rkbijbel.nl. Bij bestelling van vijftig of meer exemplaren is er een korting mogelijk.

Tags: ,