Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Neem nu een gratis abonnement op de nieuwsbrieven van rkkerk.nl

Neem nu een gratis abonnement op de nieuwsbrieven van rkkerk.nl

Via de website van de Rooms-Katholieke Kerk, www.rkkerk.nl, zijn twee nieuwsbrieven beschikbaar. Een algemene nieuwsbrief, met daarin het laatste nieuws over de R.-K. Kerk en de Nederlandse Bisschoppenconferentie en een nieuwsbrief met berichten in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Bent u al abonnee en vrijwilliger voor uw parochie dan is de nieuwsbrief van Actie Kerkbalans mogelijk ook interessant voor u. Een abonnement is gratis en de nieuwsbrieven komen binnen via de mail.

Met de algemene nieuwsbrief van rkkerk.nl blijft u op de hoogte van wat er speelt in de Nederlandse R.-K. Kerkprovincie en van de nieuwsberichten namens de Nederlandse Bisschoppenconferentie. Elke laatste zaterdag van de maand ontvangt u de nieuwsbrief op uw emailadres. Aanmelden is makkelijk, u ontvangt daarna nog een verzoek om de aanmelding te bevestigen en dan staat u geregistreerd als abonnee. Afmelden kan desgewenst eenvoudig door daarvoor de aanwijzingen te volgen die onder aan elke nieuwsbrief staan onder de link ‘uitschrijven’.

AVG-nieuws voor parochies

Voor de AVG-nieuwsbrief geldt hetzelfde. Deze nieuwsbrief is speciaal bedoeld voor diegenen die in de parochies veel te maken hebben met gegevensbeheer. De nieuwsbrief geeft nieuws, tips en link naar handleidingen, voorbeelddocumenten enzovoort op het gebied van gegevensbescherming in overeenstemming met de AVG.

Wanneer u zich nu direct aanmeldt, ontvangt u al de eerstvolgende nieuwsbrief op zaterdag 29 mei. Ook speciale berichten en aanbiedingen die niet kunnen wachten tot het einde van de maand, sturen we u dan per nieuwsbrief direct toe.

Aanmelden kan hier,

Foto: Ramon Mangold, Nederlandse Bisschoppenconferentie.

Tags: ,