Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Dossiers > Uitgelicht: Ad limina 2022 > Fotoverslag Ad Limina 2022: donderdag 10 november

Fotoverslag Ad Limina 2022: donderdag 10 november

Na een dag van gesprekken op verschillende dicasteries, vierden de bisschoppen op donderdag 10 november de eucharistie in de Santa Maria dell’Anima. In deze kerk bevindt zich het graf van paus Adrianus VI. De bisschoppen vierden de eucharistie samen met de Duitstalige gemeenschap in deze kerk. Mgr. De Jong was hoofdcelebrant in deze viering. Foto’s Ramon Mangold, (niet rechtenvrij). Klik op de foto voor een vergroting.

Kijk de videoregistratie van de viering in de Santa Maria dell’Anima op katholiekleven.nl.

Op deze site zijn ook de registraties van de persontmoetingen met de bisschoppen terug te kijken, waar zij ingaan op vragen van de media en kijkers over het Ad Limina via de livestream.

Kijk hier voor een interview met hulpbisschop Mutsaerts over huwelijk en gezin.

Tags: , ,