Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Actiematerialen campagne Kerkbalans 2019 nu te bestellen

Actiematerialen campagne Kerkbalans 2019 nu te bestellen

De webshop is open en de bestellijsten liggen op de deurmat. Lokale kerken kunnen vanaf nu actiemateriaal bestellen voor Actie Kerkbalans 2019. Er zijn folders, enveloppen en antwoordstroken beschikbaar. Bestellingen die voor 15 oktober binnenkomen, worden uiterlijk 1 december toegestuurd.

Online bestellen kan op kerkbalans.nl/webshop. Hoe meer mensen online bestellen, hoe lager de kosten. Het verwerken van online bestellingen gaat sneller dan bij bestellingen per post.

Materiaal aanpassen kan ook!

Online in de webshop kunnen organisatoren van Actie Kerkbalans eenvoudig actiematerialen op maat maken door zelf teksten en beelden te plaatsen. Zo kunnen kerken actiematerialen inzetten die helemaal in stijl zijn en herkenbaar voor hun leden. Bovendien valt er met het online maken van het foldermateriaal tijd te winnen; er is niet langer een drukproef nodig. Het resultaat kan direct worden beoordeeld en vervolgens worden besteld.

• Folders in kleur
    Nieuw dit jaar is dat alle folders in kleur beschikbaar zijn.
  • Tips voor een inspirerende folder
    Op de website van Actie Kerkbalans staan allerhande tips en downloads. Ook voor het schrijven van een aansprekende folder.
  • Let op: in sommige bisdommen lopen de bestellingen van Kerkbalansmaterialen via het bisdom. Voor de parochies in die bisdommen geldt een andere deadline voor het plaatsen van bestellingen, deze is gecommuniceerd via het eigen bisdom!