Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Actie Kerkbalans opent de webshop: materialen voor campagne 2022 nu te bestellen

De webshop van Actie Kerkbalans is open. Vanaf 22 september kunnen organisatoren vanuit heel Nederland alle materialen voor de Actie Kerkbalans 2022 online bekijken en bestellen. Met de kant-en-klare folders, posters en enveloppen brengen lokale kerken de Actie goed en herkenbaar onder de aandacht. Ook promotiemateriaal, zoals spandoeken, stickers en een rode loper, zijn in de webshop te vinden. Materialen zijn daarnaast eenvoudig op maat te laten maken voor de eigen kerk.

Geef vandaag voor de kerk van morgen

De slogan ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’ staat centraal in alle communicatie- en promotiematerialen. Dit jaar ligt de nadruk hierbij op de ‘kerk van morgen’. In het beeld staat daarom steeds een jong meisje centraal. Op de achtergrond lopen kerkleden de kerk in. Want na een ingewikkelde tijd willen kerken weer vooruit, investeren in kerk-zijn. Om in 2022 en in de toekomst van betekenis te zijn voor mensen die verdieping en ontmoeting zoeken.

Concrete vervolgstappen

Wat betekent dit voor organisatoren van de Actie Kerkbalans?

• Zij kunnen vanaf 22 september terecht in de webshop.
  • Daar kunnen zij de materialen inzien en bedenken welke hiervan zij willen inzetten om de Actie Kerkbalans in hun kerk te ondersteunen. Er is genoeg keuze.
  • Vervolgens kunnen zij tijdig – deze maand al of uiterlijk in oktober – de juiste materialen bestellen.

Actiematerialen op maat

Organisatoren kunnen er ook voor kiezen om in een eigen stijl te communiceren over de Actie Kerkbalans 2022. Zij kunnen de tekst en het beeld op de kant-en-klare folder en envelop heel eenvoudig aan laten passen. Organisatoren sturen de gewenste teksten en beelden per mail op en het campagneteam van Actie Kerkbalans zorgt ervoor dat het materiaal voor hen wordt opgemaakt. Organisatoren krijgen vooraf een drukproef te zien en kunnen eventuele wijzigingen daarop direct doorgeven. Gemakkelijk geregeld dus!

Bezoek de webshop: ga naar www.kerkbalans.nl/webshop

Tags: