Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Deadline deelname wedstrijd beste folder Kerkbalans is 15 december!

Deadline deelname wedstrijd beste folder Kerkbalans is 15 december!

Ook dit jaar heeft het landelijk campagneteam weer een wedstrijd uitgeschreven voor het beste folderontwerp voor de actie Kerkbalans. Organisatoren van Kerkbalans in parochies en gemeenten worden aangemoedigd om mee te doen, niet alleen om de uiteindelijke opbrengst van de actie te verhogen, maar ook om kans te maken op mooie geldprijzen!

Voor lokale kerken die hun ontwerp voor de beste folder-wedstrijd van Kerkbalans 2017 nog niet hebben ingestuurd, is het goed om te weten dat dit nog tot 15 december mogelijk is.

Wat zijn de prijzen?

De winnaar krijgt een bedrag beschikbaar van € 2000,-. Voor de tweede prijs is een bedrag van   € 1000,- beschikbaar en de nummer drie krijgt € 500,-. Deze prijzen kunnen naar eigen inzicht worden gebruikt voor het verbeteren van de lokale campagne voor Kerkbalans.

Alle ontwerpen worden beoordeeld door een deskundige jury op vorm, tekst, originaliteit maar ook op afstemming van doel en doelgroep. Dit jaar kijkt de jury met extra aandacht naar de teksten: wordt er kort en bondig, maar effectief geschreven en worden er goede beelden en quotes van mensen gebruikt?

Deelnemers krijgen tijdig bericht of ze al dan niet tot de winnaars behoren. De winnende en deelnemende folders worden bovendien gepresenteerd via www.kerkbalans.nl ter inspiratie voor andere lokale kerken. Bekijk hier ook  de winnende folders en andere aansprekende voorbeelden van vorig jaar.

Mee doen? Stuur uw ontwerp dan bij voorkeur DEZE WEEK, maar UITERLIJK 15 DECEMBER naar info@kerkbalans.nl onder vermelding van ‘Wedstrijd beste folder Kerkbalans 2017’.