Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Vacature: Vastenactie zoekt relatiebeheerder parochies

Vacature: Vastenactie zoekt relatiebeheerder parochies

De bisschoppelijk Vastenactie heeft een vacature voor een relatiebeheerder parochies. Vastenactie heeft contact met een groot deel van de parochies in Nederland. De nieuwe relatiebeheerder gaat de parochies helpen bij het opzetten van de campagnes van de organisatie.

Verder verzorgt de relatiebeheerder inspirerende bijeenkomsten en vertelt hoe de partners van Vastenactie mensen over de hele wereld ondersteunen bij het opbouwen van een goed leven. Hij/zij geeft voorlichting aan beroepskrachten en vrijwilligers, motiveert en enthousiasmeert ze en helpt hen bij vragen en uitdagingen.

Kernkwaliteit

De werkplek is in Den Haag (vanaf einde van het jaar verhuist Vastenactie naar Gouda). Gezocht wordt iemand die functioneert op hbo-niveau, zich van harte verbonden voelt met de Rooms Katholieke Kerk en daarin goed zijn/haar weg weet te vinden. ‘Ervaring met werk in of voor de kerk is een pré. Het werken met en toerusten van vrijwilligers is voor jou een kernkwaliteit. Je bent bekend met, of geïnteresseerd in, wat het katholiek sociaal denken inhoudt en herkent jezelf in de visie van Vastenactie daarover’, zo staat in de vacature.

Solliciteren kan door een motivatiebrief met cv te mailen naar directeur Marc Bollerman via marc.bollerman@vastenactie.nl. Solliciteren kan tot 15 juli 2023. Kijk voor alle informatie over deze vacature op vastenactie.nl.

Tags: , ,