Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Kerkproeverij / Back to church: speciaal boekje voor de genodigden in de parochies

In het weekend van 9 en 10 september nodigen meerdere kerkgenootschappen mensen uit weer mee te gaan naar de Kerk. Met het interkerkelijke project Kerkproeverij, in het Engels Back to church, worden kerkleden gevraagd iemand uit te nodigen. Speciaal voor de deelnemende Rooms-Katholieke parochies brengt uitgeverij Adveniat nu een boekje uit, bedoeld om uit te delen aan de genodigden.

Het boekje krijgt de titel ‘Rooms-Katholiek in deze tijd’. Het gaat in op verschillende vragen die de gasten kunnen hebben als ze voor het eerst in lange tijd weer een keer mee gaan naar de Kerk, zoals: Wat inspireert je? Hoe is het om Rooms-Katholiek te zijn? Wat gebeurt er tijdens de eucharistie? Wat betekent geloof voor de samenleving? Het boekje krijgt een imprimatur van mgr. Hans van den Hende, de voorzitter van de Nederlandse Bisschoppenconferentie, die onder meer het voorwoord schrijft.

Parochies kunnen het boekje nu al bestellen en krijgen voordeel als ze een grote hoeveelheid afnemen. Vanaf honderd boekjes bedraagt de prijs slechts € 1,30 per stuk. Losse boekjes kosten € 5,95.

Klik hier om het boekje te bestellen.

Klik hier voor meer informatie over het project Kerkproeverij in de R.-K. Kerk.