Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Katholiekleven.nl blikt terug op het jaar 2019 van paus Franciscus

Katholiekleven.nl blikt terug op het jaar 2019 van paus Franciscus

In de laatste maand van 2019 blikt katholiekleven.nl aan de hand van foto’s terug op het jaar van paus Franciscus. Wat deed hij? Welke reizen maakte hij? En waar vroeg de paus aandacht voor? Het videokanaal van de Nederlandse Bisschoppenconferentie zet het per kwartaal op een rij.

In aflevering één komen zo geïllustreerd door prachtige foto’s de maanden januari tot en met maart voorbij. Het verslag begint met een terugblik op het verrassingsbezoek aan een clarissenklooster in Umbrië dat de paus daar op vrijdag 11 januari bracht. Hij vierde de Mis in het klooster van de zusters clarissen van Santa Maria di Vallegloria in Spello en gebruikte aansluitend met hen de maaltijd.
Lees het hele verslag op katholiekleven.nl.

Foto: Servizio Fotografico – L’Osservatore Romano

Promotie maken voor katholiekleven.nl? Download hier gratis kant en klare advertenties voor in het parochieblad.

Tags: ,