Rooms-Katholieke Kerk Nederland > Actueel > Nieuwsberichten voor parochies > Geheel vernieuwde webshop Actie Kerkbalans is geopend: bestellen kan weer

Geheel vernieuwde webshop Actie Kerkbalans is geopend: bestellen kan weer

De geheel vernieuwde webshop van Actie Kerkbalans is open. Sinds dinsdag 3 oktober kunnen organisatoren van Actie Kerkbalans vanuit heel Nederland alle materialen voor de Actie Kerkbalans 2024 online bekijken en bestellen. Snelle bestellers maken bovendien kans op een bijzondere prijs!

De webshop is dit jaar helemaal vernieuwd en daarmee nog gebruiksvriendelijker geworden. Alle producten staan overzichtelijk bij elkaar en ook kunnen organisatoren in één omgeving alle campagnematerialen bestellen. Dit geldt ook voor het drukwerkmateriaal dat in de webshop op maat besteld kan worden.

Met de kant-en-klare folders en enveloppen uit het assortiment brengen lokale parochies en gemeentes hun lokale Actie Kerkbalans goed en herkenbaar onder de aandacht. Ook promotiemateriaal, zoals spandoeken, vlaggen en posters, zijn in de webshop te vinden. Verder is het nu makkelijker om uit de gestandaardiseerde campagnematerialen eigen voorkeuren te kiezen.

Geef vandaag voor de kerk van morgen

De slogan ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’ staat centraal in alle communicatie- en promotiematerialen. Kerken in Nederland willen namelijk niet alleen nu, maar zeker ook in de toekomst van waarde zijn en blijven voor mensen die verbinding en verdieping zoeken.

In de fotografie is dit jaar gewerkt met kerkleden in plaats van met professionele modellen. Zij vertegenwoordigen verschillende generaties en achtergronden en zijn enthousiast om op deze manier hun steentje bij te dragen voor de kerk van morgen.

Actiematerialen op maat

Organisatoren van Actie Kerkbalans kunnen ervoor kiezen in een eigen stijl te communiceren over de Actie van 2024. Zij kunnen de tekst en het beeld op de kant-en-klare folder en envelop eenvoudig zelf aanpassen via de webwinkel van Actie Kerkbalans. Zo zorgen zij ervoor dat materialen herkenbaar zijn als uitingen van de eigen parochie of gemeente, maar toch in stijl zijn van Actie Kerkbalans. Die benadering op maat spreekt meer aan dan algemene teksten. De webshop is zo ingericht dat je het hele proces, van ontwerp tot daadwerkelijke drukwerklevering, in dezelfde omgeving kunt doorlopen.

Concrete vervolgstappen

Wat betekent het openen van de webshop voor organisatoren van de Actie Kerkbalans?

• Zij kunnen sinds dinsdag 3 oktober terecht in de webshop.
  • Daar kunnen zij de materialen inzien en bedenken welke hiervan zij willen inzetten om de Actie Kerkbalans in hun kerk te ondersteunen.
  • Ook kunnen zij in de webshop materialen op maat maken.
  • Vervolgens kunnen zij tijdig – uiterlijk medio oktober – de juiste materialen bestellen.

Win een feestelijk, geheel verzorgde start van Actie Kerkbalans!

Voor snelle bestellers heeft de landelijke organisatie een verrassing in petto. Het campagneteam laat weten: ‘Wanneer u bestelt vóór 15 november, dan maakt u kans op een feestelijke start met uw vrijwilligers bij de start van Actie Kerkbalans. Op zaterdag 13 januari 2024 creëren we dan samen met u een feestelijk moment voor uw parochie of gemeente. Ook verloten we onder deze parochies en gemeenten ’50 jaar Actie Kerkbalans’-pakketten.’

Ondersteuning webshop

Voor vragen over de webshop is er een apart mailadres: webshop@kerkbalans.nl. Vragen kunnen ook telefonisch gesteld worden via het, onveranderde, telefoonnummer: (078) 639 36 69.

Bezoek de webshop.

Tags: